چگونه می توان سرعت بارگیری در وب سایت را سریعتر کرد


سرعت بارگذاری وب سایت شما تأثیر فوق العاده ای در تجربه بازدید کننده دارد. حدود 40٪ از کاربران صفحه ای را ترک می کنند که بارگیری آن سه ثانیه یا بیشتر طول می کشد.

چگونه می توان سرعت بارگیری در وب سایت را سریعتر کرد

سرعت بارگذاری وب سایت شما تأثیر فوق العاده ای در تجربه بازدید کننده دارد. حدود 40٪ از کاربران صفحه ای را ترک می کنند که بارگیری آن سه ثانیه یا بیشتر طول می کشد.

 

در حقیقت ، تأخیر یک ثانیه ای در زمان بارگذاری صفحه می تواند منجر به از دست رفتن 7٪ در تبدیل ها و کاهش 16٪ رضایت مشتری شود.

 

بنابراین ، وب سایت شما باید با سرعت بهینه بارگذاری صفحه بهینه شود تا بازدید کننده شما را برای مدت طولانی تری حفظ کند. وب سایت سریعتر یک شرط اصلی برای ارائه مشارکت گسترده به کاربر و رتبه بندی بالا در موتورهای جستجو است.

 

در اینجا بهترین چهار روش برای بهبود سرعت بارگذاری وب سایت شما وجود دارد:

 

1- گزینه میزبانی مناسب را انتخاب کنید

یکی از دلایل سرعت پایین بارگذاری صفحه شما عدم انتخاب برنامه میزبانی مناسب است.

 

معمولاً چهار گزینه برای انتخاب دارید:

 

میزبانی مشترک

میزبانی VPS

سرور اختصاصی

میزبانی ابر

میزبانی اشتراکی یک گزینه عالی و ارزان برای مبتدیان است. با این حال ، هنگامی که در سایت شما و سایت های دیگر با استفاده از همان سرور افزایش بازدید می کند ، گزینه درستی نیست.

 

بنابراین ، از آنجا که میزبانهای مشترک سرورهای خود را بیش از حد شلوغ می کنند ، بر سرعت و عملکرد سایت شما تأثیر می گذارد.

با انتخاب یک گزینه میزبانی اختصاصی و قابل اعتماد ، فضای بیشتری برای سازماندهی منابع و پیکربندی وب سایت خود مطابق با تنظیمات خود خواهید داشت.

 

2- درخواستهای HTTP را کاهش دهید

درخواست های HTTP توسط مشتری در یک مرورگر وب به یک صفحه وب در سرور برای دسترسی به منابع و اطلاعات انجام می شود. بنابراین ، پرونده های بیشتر منجر به درخواست های HTTP بیشتر می شود و پرونده های بزرگتر دلالت بیشتری بر درخواست های HTTP دارند.

 

به نوبه خود ، تعداد زیادی از درخواستهای HTTP می توانند زمان بارگیری صفحه وب شما را کند کنند

حدود 80٪ از زمان بارگیری یک صفحه وب به بارگیری اجزای مختلف صفحه از جمله تصاویر ، اسکریپت ها ، فلاش و صفحه سبک اختصاص می یابد.

 

در اینجا روش های به حداقل رساندن درخواست های HTTP وجود دارد:

 

تعداد درخواستهای HTTP موجود توسط سایت خود را بررسی کنید. برای بررسی این شماره ها از پانل شبکه Google Chrome استفاده کنید. همچنین به شما در تجزیه و تحلیل پرونده هایی که برای بارگذاری طولانی ترین زمان نیاز دارند ، کمک خواهد کرد.

تصاویر ناخواسته را حذف کنید. می توانید آن تصاویر را حذف کنید که ارزش زیادی ندارند.

اندازه پرونده تصاویر را کاهش دهید. از تصاویر با کیفیت بالا و اندازه پرونده فشرده استفاده کنید. بهتر است اندازه پرونده تصویری کمتر از 100 کیلوبایت نباشد. برای فشرده سازی تصاویر خود می توانید از ابزارهایی مانند Squoosh و TinyPNG استفاده کنید.

پرونده های جاوا اسکریپت را به صورت همزمان نگذارید زیرا به محتوای وب سایت شما اجازه می دهد چندین عنصر صفحه را به طور همزمان ارائه دهد.

همه پرونده های CSS را با هم ترکیب کنید زیرا هر پرونده CSS به تعداد درخواست های HTTP می افزاید.

3- از گزارش فانوس دریایی استفاده کنید

قبل از رتبه بندی وب سایت شما ، Google عملکرد وب سایت را پیگیری می کند. این به تجربه صفحه اهمیت می دهد و وب سایت هایی را که بارگیری آنها زمان کمتری دارد و تعامل با آنها آسان است ، ارتقا می دهد.

 

بنابراین ، وب سایتی که تجربه کاربری استثنایی را ارائه می دهد ، در نتایج جستجو رتبه بالاتری دارد.

برای تجزیه و تحلیل عملکرد یک وب سایت ، گوگل مجموعه جدیدی از ماتریس ها را به نام Core Web Vital ها راه اندازی کرده است.

 

شما می توانید از گزارش فینتزا فانوس دریایی ، که اخیراً برای ممیزی Core Web Vital ها راه اندازی شده است ، استفاده کنید و به شما کمک می کند وب سایت خود را سریعتر کرده و آسیب پذیری ها را برطرف کنید.

 

در اینجا نحوه فینتزا گزارش فانوس دریایی به شما کمک می کند تا سرعت بارگذاری وب سایت خود را بهبود بخشید:

 

عملکرد: این ابزار به شما امکان می دهد سرعت بارگذاری سایت خود را با سایت های دیگر مقایسه کنید. نمره 100 به این معنی است که سایت شما سریعتر از 98٪ سایتها بارگیری می شود.

قابلیت دسترسی: همچنین میزان راحتی کاربران هنگام دسترسی به وب سایت شما را ارزیابی می کند. این گزارش برای بهبود تجربه کاربر ، کنتراست پس زمینه ، سبک سازی پیوند یا سطح عنوان را پیشنهاد می کند.

بهترین روش ها: این گزارش بهترین روش ها مانند بررسی خطاهای مرورگر ، وضوح تصویر ، قلم ها و نسبت ابعاد را برای بهینه سازی سایت شما توصیه می کند.

سئو: این سایت همچنین شاخص های متعارف ، عنوان و برچسب های متا را برای بهبود رتبه بندی موتور جستجوی سایت شما پیشنهاد می کند.

4- سرویس CDN را پیاده سازی کنید

پردازش هر درخواست زمانی که سایت شما میزان بالایی از بازدید را تجربه می کند زمان می برد و باعث افزایش زمان بارگیری صفحه می شود.

 

برای کاهش زمان بارگذاری برای کاربران خود ، می توانید به جای استفاده از سرور میزبان وب سایت خود ، از یک شبکه سرور استفاده کنید.

با استفاده از CDN می توانید سایت خود را در یک شبکه جهانی سرور ذخیره کنید ، که به درخواست کاربران شما کمک می کند تا به نزدیکترین سرور هدایت شوند.

 

به عنوان مثال ، سرور اصلی شما در ایالات متحده آمریکا است و از CDN استفاده می کنید. حال ، اگر بازدید کننده ای تلاش کند سایت شما را از ایالات متحده آمریکا بارگیری کند ، آن بازدید کننده فقط از یکی از سرورهای ایالات متحده به محتوای شما دسترسی پیدا می کند. با این حال ، اگر بازدیدکنندگان سعی کنند از اروپا به محتوای شما دسترسی پیدا کنند ، آنگاه سایت شما را از طریق سروری واقع در نزدیکی آنها ، شاید در لندن بارگیری می کنند.

 

اگر از Bluehost برای میزبانی وب سایت خود استفاده می کنید ، می توانید TrueSpeed ​​CDN را در داخل صفحه کنترل پیدا کنید.

 

در صورت تمایل به استفاده از CDN شخص ثالث ، در اینجا بهترین گزینه ها وجود دارد:

 

ابر شکن

KeyCDN

StackPath

Google Cloud CDN

افکار نهایی

 

بهبود زمان بارگذاری وب سایت یکی از چالش برانگیزترین و پیچیده ترین کارهاست. برای پیشبرد عملکرد کلی سایت ، به ترکیب مناسب استراتژیهای دوستانه وب ، رویکرد تحلیلی و درک بهینه از توسعه وب نیاز دارد.

 

برای دستیابی به اهداف سرعت سایت شما ، انجام آزمایش های مکرر سایت می تواند به مشکلات در وب سایت شما کمک کند ، زمان بارگذاری و پیشرفت پیشرفت را کاهش دهد.

 

 سئو وب سایت بازاریابی دیجیتال


تاریخ خبر : 1400/04/30