بررسی ;کامل نیسان جوک 2017


نیسان جوک نیسمو یک مدل عملکرد گرا است که از ویژگی های پیشرفته فرمان ، سیستم تعلیق و طراحی بیرونی برخوردار است.

بررسی نیسان جوک 2017

نیسان جوک 2017 یک کراس اور دست دوم خوب

نیسان جوک دست دوم مدل شاسی بلند خوبی برای مشتریانی است که به دنبال سواری راحت هستند. موتور توربوشارژپر قدرت و تیکآپ تیز هیجان انگیزترین رانندگی را ارائه می دهد.. اما نیسان جوک فاقد ویژگی های پیشرفته ایمنی است که اکثر رقبا دارند و سیستم تعلیق خشک و نه چندان نرم آن سواری بیش از حد سختی را ایجاد می کند. گرچه مصرف سوخت جوک قابل توجه است ، شما باید از سوخت برتر استفاده کنید. بسیاری از رقبا نمی توانند با پویایی رانندگی جوک مطابقت داشته باشند ، اما برخی از آنها تعادل و عملکرد بهتری را ارائه می دهند.

چرا می توانید به ما اعتماد کنید

رتبه بندی و بررسی های اتومبیل های دست دوم ما براساس تجزیه و تحلیل بررسی های حرفه ای خودرو و همچنین اطلاعاتی مانند نمرات آزمون تصادف ، ایمنی و قیمت است. موارد متعددی را ازنیسان جوک تحقیق کردیم تا بتوانیم به شما کمک کنیم تا تصمیم نهائی را بگیرید

 قیمت نیسان جوک 2017 ؟

سایت ما بیش از 330 لیست برای نیسان جوک 2017 دارد. دامنه قیمت ها از  تومان  تا تومان است ومیانگین ​​قیمت آن  تومان در حال حاضر است که البته  وابسته به نوسانات بازار می تواند  متغیر باشد است. قیمت دقیق به مدل و همچنین شرایط ، مقدار کارکرد ، موقعیت مکانی و ویژگی های آن بستگی دارد.

نیسان جوک دست دوم بهتر است یا نیسان چو صفر ؟

تا زمان نگارش ، نیسان اطلاعاتی در مورد مدل 2018 جوک ارائه نداده است

کدام مدل سال نیسان جوک بهترین است؟

نیسان جوک مدل 2017آخرین مدل از نسلی است که در سال 2011 عرضه شده است. اگرچه در طی سالهای گذشته تغییرات زیادی نکرده ، اما برخی از آنها قابل توجه هستند. در سال 2015 ، نیسان بدنه را دوباره طراحی کرد و پورت USB را اضافه کرد. برای سال 2016 ، Siri Eyes Free - که به شما اجازه می دهد از فرامین صوتی برای عملکردهای سیستم صوتی و غیره استفاده کنید - برای سال 2017 ، نیسان گرم کن به صندلی ها اضافه کرد و آینه های بغل را در تریم SV استاندارد تولید کرد. خرید یک مدل قدیمی می تواند به صرفه باشد.

 ایمنی نیسان جوک 2017

نیسان جوک 2017 دارای درجه  ایمنی پیش بینی شده کمی بالاتر از متوسط ​​3.5 از 5 از J.D. Power است.

از زمان نگارش این متن ، نیسان جوک 2017 یک مورد برای نشت احتمالی روغن ترمز را داد.

مدل های مختلف  نیسان جوک

نیسان جوک 2017 در پنج تریم پایه ، SV ، SL ، نیسمو و نیسمو RS تولید کرده. مدل پایه نیسان جوک قیمت بالائی دارد.این مد لها شامل یک سیستم صوتی شش بلندگو ، یک درگاه USB ، یک نمایشگر 5 اینچی رنگی ، اتصال تلفن بلوتوث و جریان صوتی ، پیام کوتاه متن بدون هندزفری ، Siri Eyes Free ، دوربین دید عقب ، ورودی کلید مجاورت و دکمه فشاراست

مدل SV تودوزی پارچه ای به روز شده ، گرم کن صندلی های جلو، کنترل خود کار آب و هوا ، سقف ماهواره ای ، رادیو ماهواره ای و حالت های رانندگی قابل انتخاب وویژگی هایی مانند سیستم صوتی و نمایشی با صفحه لمسی  تولید شده است

نیسان جوک نیسمو عملکرد بهتری دارد که از ویژگی های پیشرفته فرمان ، سیستم تعلیق و طراحی بدنه برخوردار است. Nissan Juke Nismo RS بیشتر باعث افزایش  عملکرد  و پویایی است . موتور پایه  قدرتمند، ترمزهای اسپرت ، اگزوز تنظیم شده ، دیفرانسیل با لغزش محدود و ارتقا ste فرمان و سیستم تعلیق را  هم به آن اضافه کنید

طبق تحقیقات  تب توکا ، برنامه Nissan's CPO برای یک تولید کننده اتومبیل با قیمت مناسب تقریباً متوسط ​​است. مزدا ، هوندا و شورولت همه برنامه های قوی تری دارند.

جوک چقدر ایمن است؟

نیسان جوک 2017 در تست تصادف عملکرد مطلوبی نداشته . جوک توسط اداره ایمنی ترافیک بزرگراه ملی آمریکا آزمایش شد. در ارزیابی فرونتال از هر پنج ستاره سه ستاره و در آزمون چرخش چهار ستاره دریافت کرد. از موسسه بیمه ایمنی بزرگراه ها ، جوک در آزمون جلوی کوچک همپوشانی کمترین رتبه ممکن را کسب کرد.  ولی در چهار تست تصادف بالاترین رتبه را کسب کرده است.

ویژگی های ایمنی فعال کمی در جوک وجود دارد. دوربین دید عقب به صورت استاندارد ارائه می شود. تنها ویژگی دیگر کمک به راننده  با یک دوربین 360 درجه است که از چهار دوربین برای ایجاد نمای بالا به پایین از اطراف خودرو استفاده می کند. بسیاری دیگر از شاسی بلند های کارخانه های دیگر آبشن های ایمنی اضافی مانند ترمز قبل از برخورد ، کروز کنترل تطبیقی ​​و هشدار برخورد به جلو را ارائه می دهند.

کدام بهتر است: 2017 نیسان جوک یا 2017 مزدا CX-3؟

مزدا CX-3 تنها SUV ساب کامپکت دیگری است که با عملکرد Juke رقابت می کند. مزدا دارای شتاب سریع و هندل مانند است و آن را به یک انفجار برای رانندگی در جاده های پیچ و تاب تبدیل می کند. علاوه بر این ، CX-3 دارای دو برابر mpg شهری / بزرگراه ترکیبی بیشتر از Juke است و به سوخت ممتازی نیاز ندارد. CX-3 همچنین ظرفیت بار بیشتر و نمرات ایمنی بهتری دارد. علاوه بر این ، CX-3 با فناوری ایمنی در دسترس است که Juke از آن استفاده نمی کند ، از جمله ترمزگیری قبل از برخورد ، تشخیص نقاط کور و کنترل کروز تطبیقی. جدا از سلیقه شخصی ، دلایل کمی برای خرید نیسان جوک با مزدا CX-3 وجود دارد.

کدام بهتر است: نیسان جوک 2017 یا هوندا HR-V 2017؟

هوندا HR-V برای سال 2017 دو جایزه بهترین اتومبیل ما را کسب کرد (بهترین SUV ساب کامپکت برای پول و بهترین SUV ساب کامپکت برای خانواده ها). این ردیف دوم جادار دارد که برای کلاس غیر معمول است و 10 فوت مکعب فضای بار بیشتر از Juke دارد. این خودرو همچنین یک صندلی Magic ارائه می دهد که به شما امکان می دهد صندلی عقب را در چهار موقعیت مختلف برای انعطاف پذیری بار پیکربندی کنید. HR-V وسیله حمل و نقل بهتری برای حمل مسافر و افراد است. اگر بیشتر در حال برنامه ریزی برای سواری های شادی انفرادی هستید ، ممکن است Juke گزینه بهتری باشد.

کارائی نیسان جوک 2017

 رانندگی  با نیسان جوک 2017 چگونه است؟

نیسان جوک یکی از برترین های کلاس ها دارد. موتور چهار سیلندر توربوشارژ آن 188 اسب بخار قدرت و شتاب تند و تیزی را اررائه می دهد .

 رانندگی با نیسان جوک دربزرگراه

. علاوه بر این ، تاخیر توربو در Juke تقریباً وجود ندارد. به جز تر و تمیز پایه ، یک سیستم حالت استاندارد رانندگی به شما امکان می دهد دینامیک رانندگی را تغییر دهید تا روی عملکرد یا بازده سوخت متمرکز شود. محرک چرخ جلو و گیربکس اتوماتیک متغیر مداوم استاندارد است. یک جعبه دنده شش سرعته دستی و چهار چرخ متحرک در دسترس است.

عملکرد چشمگیر جوک و قدرت آن پایان پذیرنیست. همچنین هندلینگ عالی و فرمان محکم دارد و به راحتی و آرامش یک ماشین کوچک ، پیچ ها را می پیچد. با تمام این چابکی ها به فوق العاده رانندگی  در سطوح ناهموارنرم و راحت است.

مصرف بنزین نیسان جوک 2017

پایه در صرفه جویی در مصرف سوخت کار بسیار خوبی انجام می دهد. طبق EPA ، Juke 2017 8.3 لیتر در هر صد کیلومتردر شهر و5.2 لیتردرهر صد کیلو متردر بزرگراه

 

ظرفیت نیسان جوک 2017

نیسان جوک 2 ردیف و پنج صندلی دارد. صندلی های جلوی آن پشتیبانی می کند و سرنشینان را برای رانندگی با روحیه در محل نگه می دارد. صندلی های عقب ، اما برای بزرگسالان بسیار تنگ است. علاوه بر این ، درهای کوچک عقب ورود و خروج را با مشکل مواجه می کند.

Juke ظاهری متمایز دارد. فضای داخلی اسپرت آن دارای رنگ های زنده و یک کنسول وسایل نرم و صاف است که شبیه مخزن بنزین موتور سیکلت است. هنوز هم ، بیشتر سطوح از پلاستیک های سخت ساخته شده اند.

چه تعداد صندلی اتومبیل در نیسان جوک 2017 جای می گیرد؟

سیستم Juke’s LATCH شامل دو مجموعه کامل اتصال دهنده های صندلی کودک در صندلی های قایق عقب و یک لنگر اتصال دهنده تتر بالایی صندلی وسط است. اتصال صندلی ماشین به لنگرهای بالایی نسبتاً آسان است ، اما لنگرهای پایین در عمق صندلی ها قرار دارند. IIHS این سیستم LATCH را به عنوان قابل قبول بودن برای سهولت استفاده ، دومین بالاترین امتیاز ممکن ارزیابی کرده است.

ویژگی های نیسان جوک 2017

از ویژگی های استاندارد می توان به سیستم صوتی شش بلندگو ، پورت USB ، نمایشگر 5 اینچی رنگی ، اتصال تلفن بلوتوث و پخش جریانی صوتی ، پیام کوتاه متنی بدون هندزفری ، Siri Eyes Free ، ورودی کلید مجاورت و شروع دکمه اشاره کرد. از ویژگی های موجود می توان به کنترل خودکار آب و هوا ، سیستم صوتی برتر Rockford Fosgate ، رادیو ماهواره اشاره کرد

حالت های رانندگی قابل انتخاب ، مهتابی و سیستم سرگرمی و سرگرمی NissanConnect با صفحه لمسی 5.8 اینچی ، ناوبری و تشخیص فرمان صوتی.


تاریخ خبر : 1400/05/01